  • Data: 2008-10-22 09:20:19
    Temat: Spis z natury - jak w KPiR
    Od: "Karol" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!

    Dostalem prace domowa od US i mialem zrobic spis z natury stan na koniec wrzesnia.
    Zrobilem to (nie ma tego wiele bo mam 5 przedmiotow w sumie za niecale 400zl,
    ktore sprzedalem na poczatku pazdziernika ale fizycznie z koncem wrzesnia mialem
    je na stanie) Niestety nie wiem jak to wpisac w ksiazke przychodow i rozchodow.
    Na jakiejs stronie wyczytalem ze sume ze spisu wpisuje sie w kolumnie 10 ale mam
    wrazenie ze sa to nie pelne informacje. Kolejne pytanie czy powinienem to wpisac
    do ksiazki jeszcze we wrzesniu czy juz za miesiac pazdziernik?
    Niestety nigdzie nie udalo mi sie znalesc opisu jak to ladnie i prawidlowo
    zapisac (znalazlem linki do ksiazki o prowadzeniu kpir ale niestety naklad
    wyczerpany :(.

    Pozdrawiam i dziekuje za pomoc :)
    Karol