  • Data: 2005-12-18 15:40:12
    Temat: Skonczylem amortyzowac samochod i... co teraz?
    Od: "latet" <l...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    W listopadzie wliczyłem sobie do kosztów ostanią już,
    trzydziestą szóstą ratę amortyzacyjną za samochód osobowy.

    Samochód jest mój, prywatny od 4 lat, kupiony był jako używany,
    bez faktury od osoby prywatnej.
    3 lata temu został (bez-vatowo oczywioscie) "przepisany" na firme,
    którą wtedy założyłem (1-os DG, VAT), i wpisany do EŚT
    (która wprawdzie istnieje tylko w mojej głowie, no ale istnieje :-)

    Od tamtej pory był "firmowy" i wszelkie koszty z nim związane
    sobie wliczałem do KUP.

    Teraz skonczyłem amortyzowanie go no i..... co dalej?
    Czy w związku z tym muszą dokonać jakichś czynności
    prawno-księgowo-papierokowo-podatkowych?

    Czy nadal mogę rozliczać sobie wszelkie koszty związane
    z tym samochodem, jak do tej pory? (no wiem, ze tak,
    tak tylko pytam na wszelki wypadek).

    Pamiętam, że jak go będę w pszyszłosci sprzedawał,
    to mam zrobić PIT-5 i podatek odprowadzić 19%.

    Coś ponadto?

    Dzięki,

    latet