  • Data: 2002-03-24 22:10:14
    Temat: ŚRODKI TRWAŁE
    Od: "ANIOŁ" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam następujące pytanie:

    Mam w ewidencji srodkow trwalych pozycje:
    --------
    Zestaw komputerowy KRŚT 491
    Data nabycia: 24.06.2000
    Data przyjęca do urzywania: 04.05.2001
    Wartość początkowa: 3015,00 zł
    Wartość umorzenia do dnia 31.05.2001: 829,12
    Podstawa liczenia amortyzacji: 3015,00 zł
    Stawka amortyzacyjna: 30%
    Kwota odpisu amort. na dany rok podatkowy: 527,66 zł
    Miesięczna rata odpisu amort. : 75,38 zł
    --------

    Niestety nie ja sam robiłem te wpisy i teraz chciał bym
    zrozumieć jak oblicza się te wszystkie kwoty. Proszę
    jakąś uprzejmą osobę o dopisanie wyjaśnień do poszczególnych
    pozycji. Głównie chodzi mi o wyjaśnienie jak długo mam sobie
    odpisywać miesięczna ratę, tj. dokładnie do jakiej daty ?

    Paweł Aniołowski
    a...@w...pl