  • 1. Data: 2003-10-14 17:24:56
    Temat: Ryczalt - szkola jezykowa
    Od: "Rafał" <n...@p...onet.pl>

    Witam,

    Rozpoczynam dzialalnosc gospodarcza, ktorej glownym przedmiotem jest
    prowadzenie szkoly jezyka angielskiego. Na razie bedzie to moje jedyne
    zrodlo przychodow. Chcialbym byc opodatkowany na zasadzie ryczaltu od
    przychodow ewidencjonowanych bo poczatkowo bede mial bardzo male koszty
    prowadzenia. Czy ktos moze mi powiedziec jaka jest stawka ryczaltu dla wyzej
    opisanego rodzaju dzialalnosci?

    Pozdrawiam,
    Rafal

  • 2. Data: 2003-10-14 18:23:38
    Temat: Re: Ryczalt - szkola jezykowa
    Od: "Witek M." <w...@g...pl>

    > prowadzenia. Czy ktos moze mi powiedziec jaka jest stawka ryczaltu dla
    wyzej
    > opisanego rodzaju dzialalnosci?

    Według mnie 17% (Zał. 2, poz. 17 do ustawy
    o zryczałtowanym podatku dochodowym od niektórych przychodów osiąganych
    przez osoby fizyczne)

    Witek