    From: "Rafał" <n...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Ryczalt - szkola jezykowa
    Date: Tue, 14 Oct 2003 19:24:56 +0200

    Witam,

    Rozpoczynam dzialalnosc gospodarcza, ktorej glownym przedmiotem jest
    prowadzenie szkoly jezyka angielskiego. Na razie bedzie to moje jedyne
    zrodlo przychodow. Chcialbym byc opodatkowany na zasadzie ryczaltu od
    przychodow ewidencjonowanych bo poczatkowo bede mial bardzo male koszty
    prowadzenia. Czy ktos moze mi powiedziec jaka jest stawka ryczaltu dla wyzej
    opisanego rodzaju dzialalnosci?

    Pozdrawiam,
    Rafal