  • 1. Data: 2003-10-14 11:50:40
    Temat: ustawa z dnia 21 06 1996 o urzedach i izbach skarbowych
    Od: "ata" <a...@r...pl>

    Czesc

    Mam pytanie czy ktos z was spotkal sie albo nalezy do grupy podatikow ktorzy
    do 15 pażdziernika musza zawiadomic o zmianie własciwosci naczelnika urzedu
    skarbowego ??

    dajcie znac, ja juz wiem ze musze wiem gdzie ale jakos nie moge doczytac sie
    co dalej ???

    Skołowana
    ata

  • 2. Data: 2003-10-14 12:17:56
    Od: "/slawek.d" <w...@w...ASIO.pl>

    Użytkownik "ata" <a...@r...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    ktorzy
    > do 15 pażdziernika musza zawiadomic o zmianie własciwosci naczelnika

    Ja.

    > dajcie znac, ja juz wiem ze musze wiem gdzie ale jakos nie moge doczytac
    sie
    > co dalej ???

    nic, czekamy

  • 3. Data: 2003-10-14 12:43:56
    Od: "Dorota Born" <d...@n...ws>

    > ktorzy
    > urzedu
    >
    > Ja.

    > sie
    >
    > nic, czekamy

    Niestety ja również.
    Jestem księgową takiej firmy i z tego co się dowiedziałam wytyczne zostaną
    przesłane pocztą
    Od stycznia 2004r wszystkie deklaracje ( PIT, VAT, CIT ), będę dostarczała
    nie parę metrów dalej do pobliskiego Urzędy Skarbowego, lecz ponad 100 km
    dalej, (normalnie wycieczka), jakaś delegacja i przygody ;).
    No, coś się u nas zmienia tylko aby czy na lepsze?

  • 4. Data: 2003-10-15 08:55:56
    Od: "ata" <a...@r...pl>

    No to szkoda , mialam fajny urzad skarbowy (((
    ata