  • 1. Data: 2005-10-20 07:02:51
    Temat: Ryczałt - podatek a składka zdrowotna ?
    Od: Marek <W...@w...com>

    Witam,

    Jestem na ryczałcie - jeśli podatek wychodzi mi mniejszy od zapłaconej
    składki zdrowotnej
    (którą się odlicza) mam zapłacić podatek czy nie?

    pozdr

    Marek

  • 2. Data: 2005-10-20 07:09:40
    Temat: Re: Ryczałt - podatek a składka zdrowotna ?
    Od: "Daro" <m...@g...pl>

    oczywiscie ze nie,
    jesli oczywiscie odliczasz tylko swoja skladke zdrowotnego.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2005-10-20 07:50:09
    Od: "Maria" <m...@n...pl>

    Użytkownik "Marek" <W...@w...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > składki zdrowotnej
    > (którą się odlicza) mam zapłacić podatek czy nie?

    Odliczając składkę zdrowotną należy pamiętać, że nie odliczamy tyle ile
    zapłaciliśmy do ZUS /8,5%/, a obliczoną ponownie w wysokości 7,75%.