  • 1. Data: 2005-10-19 23:38:54
    Temat: kpir - dwa zapisy jeden dowód
    Od: p083 <p...@o...pl>

    Witam,
    Mój program do kpir nie potrzafi zrobić operacji wyksięgowania z kol.10
    i zaksięgowania do kol.14 w jednym zapisie w księdze (chcę przenieść
    towar z handlowych do zuzycia na potrzeby firmy)

    Czy można zrobić jeden DW zaksięgować go 2 razy ? 1 raz jako
    wyksięgowanie zapisy z kol.10, drugi raz jako wksięgowanie do kol.14 ?
    Na DW bym napisał dwa numery Lp. z księgi i oczywiście opisał czego
    sprawa dotyczy.

    Można tak uczynić ?
    ew. może ktoś wie jak w programie ramzes zrobić to w jednym zapisie ?

    pozdrawiam,