  • Data: 2007-01-31 20:58:04
    Temat: Ryczałt - jak to jest z vatem
    Od: Rafał Wawrzycki <rwawrzycki@WYWAL_TOwp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!

    Przeszedłem w tym roku z KPiR na ryczałt. Jestem vatowcem. Może mi ktoś
    wyjaśnić jak to jest z vatem na ryczałcie? Rozumiem że prowadzę
    ewidencję przychodów vat, ale czy mam możliwość odpisywania vatu, np. z
    telefonu?
    Czy może jest tak, że vat naliczony na fakturach od kontrahentów
    wędruje w całości do skarbówki (jestem tylko pośrednikiem)?

    --
    Pozdrawiam,
    Rafał Wawrzycki

    http://prw.terror404.net/rwawrzycki/