  • Data: 2009-03-20 10:16:05
    Temat: Rozne stawki ryczaltu, a sprzedaz "wiazana"
    Od: "MarkX" <...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam nastepny przypadek z gatunku tych ciezszych :)

    Sytuacja.

    Sprzedaje wlasne oprogramowanie i dodaje do tego jakis gadzet np. dlugopis
    za 20 zl.
    Niech bedzie taka oferta.
    "Program XXX + dlugopis" - 20 zl

    Z tego co wiem sprzedaz wlasnego oprogramowania podchodzi pod stawke
    ryczaltu 17%, a odsprzedaz normalnie 3%.

    Jak to nabic na paragon?
    Program 10 zl i od tego 17%
    Glugopis 10 zl i od tego 3 %

    A moze program 1 zl
    Dlugopis 19 zl
    :)

    A moze pod jedna pozycja? I wtedy jak opodatkowac? Druga sprawa, ze z nazwa
    musze sie zmiescic w 12 znakach wiec ciezko to widze pod 1 pozycja.

    MarkX