  • Data: 2009-03-20 11:36:38
    Temat: Re: Rozne stawki ryczaltu, a sprzedaz "wiazana"
    Od: "MarkX" <...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotrek" <p...@p...na.berdyczow.info> napisał w wiadomości
    news:gpvutj$ovf$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > Zgaduję, że odnosi się do "reprodukcji komputerowych nośników informacji".
    > Ale mogę się mylić ;-)

    Wiesz co, czytac to ja tez umiem. Problem jest w tym, ze nie wszyscy umia
    dobrze interpretowac przepisy. W tym i ja. W kazdym razie googluje, googluje
    i wyszlo mi, ze

    1. Faktycznie sprzedaz WLASNEGO oprogramowania raczej pod ryczalt nie
    podchodzi.
    (poprawcie jak sie myle)

    2. Co ze sprzedaza darmowego oprogramowania (oczywiscie takiego, ktorego
    licencja nie zabrania sprzedazy).

    3. Co ze sprzedaza oprogramowania ODKUPIONEGO od jego wlasciciela? Tzn. ktos
    pisze program i udziela mi licencji na dalsza odsprzedaz. Nie jestem jego
    wlascicielem, co najwyzej dystrybutorem.

    pozdrawiam
    MarkX