eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiRozliczenie zaległego ZUS'u, podatków, a koszty › Rozliczenie zaległego ZUS'u, podatków, a koszty
  • Data: 2012-03-29 22:42:43
    Temat: Rozliczenie zaległego ZUS'u, podatków, a koszty
    Od: J <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dobry wieczór,

    Działalność gospodarczą prowadzę od grudnia 2011 roku, jednak nie płaciłem w terminie
    ZUS'ów. Dopiero na początku marca wypełniłem wszystkie 3 ZUS'y DRA kolejno za
    grudzień, styczeń, luty, zaniosłem do ZUS'u i opłaciłem wraz z odsetkami.
    Jestem w tej samej sytuacji jeżeli chodzi o podatki, których nadal nie zapłaciłem.
    Moje pytanie jest następujące.
    1) Jeżeli chodzi o ZUS'y to w którym miesiącu mam je zapisać i dodać do kosztów w
    KPiR ? Marcu ? Mam podać łączną kwotę wraz z odsetkami, czy one się nie wliczają do
    kosztów?

    2) Jak będę płacił podatek dochodowy wraz z odsetkami, to czy mam naliczyć zaliczę
    należną dla każdego miesiąca z odjęciem kosztów dla danego miesiąca ?

    3) W lutym otrzymałem fakturę za telefon firmowy, którą mam zapisaną odpowiednio w
    KPiR, jednak do niej w miesiącu marzec otrzymałem korektę pomniejszającą wydatek z
    faktury oryginalnej... jak należy poprawnie odliczyć ten wydatek ?

    Będę wdzięczny za pomoc.
    Z wyrazami szacunku J

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1