  • Data: 2004-05-18 10:13:41
    Temat: Rozliczenie VAT-u z Neostrady
    Od: "Artur Lew" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Mam maly problem zwiazany z VAT-em z neostrady.
    Otoz telefon mam na osobe prywatna (ja) ale chcialbym
    wliczac w koszty neostrade (~100zl) jako firma (tez ja :)).
    Jako ze w chwili obecnej nie ma mozliwosci zeby tpsa dawala
    mi dwie faktury (jedna na os. prywatna, druga na firme) wiec
    ksiegowa zaproponowala mi zeby przez dowod wewnetrzny
    ksiegowac z faktury TPSA sama neostrade i bedzie ok (sama tak
    robi z telefonem). Ale jest jeden problem.
    Jako osoba prywatna nie place VAT-u od neostrady, jako firma
    powinienem - 22 %. I teraz jest problem. Bo jak zaksieguje cala pozycje
    neostrady (czyli VAT bedzie moim kosztem) to sie moze doczepic skarbowka
    dlaczego nie place VAT-u od netu. Ja chcialbym (czyt. moglbym :))
    im go placic ale nie mam pojecia jak.
    Przeciez nie dopisze sobie sam VAT-u do faktury TPSA i go nie zaplace.
    Przepisanie numeru na firme to ostatecznosc.
    Ma ktos jakis pomysl/doswiadczenia z powyzszym ?

    Pozdrawiam
    Artur Lew