  • Data: 2004-01-10 21:22:12
    Temat: Równolegle DG i umowa zlecenie/o dzieło
    Od: "EMPI" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hej !

    Mam takie pytanko, czy prowadząc DG mogę równocześnie
    zrobić coś dla jakiejś firmy na umowę zlecenie (lub o dzieło) ?
    Dodam, że jest to ten sam rodzaj działalności (konkretnie
    pisanie programów) co mam w DG.
    Ale czasem robiąc to na umowę o dzieło jest mi lepiej
    bo mogę koszty policzyć sobie 50% (prawa autorskie)
    no i w firmie nie zwiększa mi się przychód przez który
    mógłbym musieć np. przejść na VAT.
    Czy taka działalność równoległa na firmę i osobiście
    nie jest jakoś ograniczona prawnie ?

    Marek