  • Data: 2002-10-30 21:02:18
    Temat: Restrukturyzacja składek ZUS
    Od: "sp_iza" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czy ktoś może mnie oświecić, proszę?
    Prowadzę jednoosobową dz. gospod.
    W składanych co miesiąc deklaracjach DRA Program Płatnika automatycznie
    wstawia mi 100 % składki na ubezp. społ. jako "finansowane przez
    ubezpieczonego".
    Chcąc skorzystać z restrukturyzacji czytam w ustawie, że podlegają jej
    zaległości " z tytułu składek należnych za okres od dnia 1 stycznia
    1999r. do dnia 31 grudnia 2001r. - w części finansowanej przez płatnika
    ".
    Jak mam to rozumieć - czy
    - restrukturyzacja nie dla mnie?
    - mam błędy w DRA?
    - płatnik i ubezpieczony to w 1-osobowej dz. gospod to samo i złożyć
    wniosek nie wnikając w szczegóły?
    Co dalej z fantem? Bardzo proszę o pomoc...
    Iza