  • Data: 2002-11-04 22:20:26
    Temat: Re: Restrukturyzacja składek ZUS
    Od: "LK" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wykorzystam:o) Twą dobrą wole i zapytam co ma zrobić gostek(kuzyn akurat)
    > który od rozpoczęcia swej działalności(gdzieś koniec 99') nie zapłacił ani
    > jednej składki,
    > ba nawet chyba jej nie zgłosił do ZUS-u.
    > Jak jego sytuacja wygląda w świetle tej restrukturyzacji i czy wogóle go
    > obejmuje.
    > Pozdr.

    Hm, z punktu widzenia ustawy o restrukturyzacji podchodzi pod nią, zyli moze
    się starać o umorzenie, ale jeśli nie zgłosił działalności do 7 dni od daty
    rozpoczęcia podlega pod odpowiednie przepisy i może mu zostać nałożona kara,
    zgodnie z (chyba art 35 - ale nie jestem pewnien co do zgodności, Ustawy o
    Ubezpieczeniach Społecznych). Ale to jest raczej odosobniony przypadek, a my
    i tak zajmujemy się każdym osobno (nie ma precedensów) więc musicie się
    dowiadywać u siebie w ZUS.