  • 1. Data: 2004-02-20 19:46:32
    Temat: Renament likwidacyjny?
    Od: "futrzak" <f...@i...pl>

    Witam
    Prowadzilem DG, teraz likwiduje ja. Ile mam zabulic US za to co posiadam?
    Kupilem w:
    1. 2000/09/20 pieczatki za 33zl brutto
    2. 2000/09/29 tel za 303.78
    3. 2002/12/17 tel za 50zl

    Ile z tego mam wplacic do US?
    Vatowcem nie bylem. Firma byla typowo uslugowa, wiec nic wiecej nie bylo
    kupowane.

    Dzieki
    futrzak

  • 2. Data: 2004-02-20 20:01:23
    Temat: Re: Renament likwidacyjny?
    Od: "Bartosz Wienzek" <b...@2...pl>

    Użytkownik "futrzak" <f...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > 3. 2002/12/17 tel za 50zl
    >
    > Ile z tego mam wplacic do US?
    > Vatowcem nie bylem. Firma byla typowo uslugowa, wiec nic wiecej nie bylo

    Zakup pieczątki to koszt działalności, telefony można złomować (zrobić
    protokół likwidacyjny-uszkodzonenie nadające się do dalszego użytku) I tak
    nie ma co opodatkowywać w US
    Janina

  • 3. Data: 2004-02-20 20:04:53
    Od: "futrzak" <f...@i...pl>

    > Zakup pieczątki to koszt działalności, telefony można złomować (zrobić
    > protokół likwidacyjny-uszkodzonenie nadające się do dalszego użytku) I tak
    > nie ma co opodatkowywać w US

    A jak ten protokól likwidacyjny ma wygladac?
    Wiec w sumie jakie PITy mam wyslac do US (DG bez VATu na KPiR)?

    Pozdrawiam
    futrzak

  • 4. Data: 2004-02-20 21:53:25
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 20 Feb 2004, futrzak wrote:

    >+ Witam
    >+ Prowadzilem DG, teraz likwiduje ja. Ile mam zabulic US za to co posiadam?

    Jasne. A my wiemy czy rozliczałeś KPiR czy ryczałt.... ;)

    Przy KPiR jakbyś tak mógł to spróbuj najpierw przeszukać
    groups.google.pl -> zaawansowane niniejszą grupę i hasło "remanent
    początkowy" (z odmianą, czyli "remanentu początkowego" jako
    osobne pytanie bo google nie rozróżnia :[)
    No i zajrzyj do:
    - ustawy stosownej do sposobu rozliczania
    - rozporządzenia do tek ustawy
    ...po czym ponownie zaatakuj czy dobrze myślisz :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)

  • 5. Data: 2004-02-21 08:16:38
    Od: "Bartosz Wienzek" <b...@2...pl>

    > posiadam?

    > A jak ten protokól likwidacyjny ma wygladac?
    > Wiec w sumie jakie PITy mam wyslac do US (DG bez VATu na KPiR)?
    np. Protokół z likwidacji z dnia ...........
    Z uwagi uszkodzenie telefonów - nie nadają się do dalszego użytkowania
    podjęłem decyzję o złomowaniu telefonu zakupionego w dniu........ oraz w
    dniu................(Powyższe pozycje winny być zdjętę z ewidencji
    wyposażenia jeżeli one były ujęte).
    Składa się normoalnie PIT 5 w remanencie likwidacyjnym wpisuje się 0.
    Janina

  • 6. Data: 2004-02-21 08:44:22
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 20 Feb 2004, futrzak wrote:
    [...]
    >+ Wiec w sumie jakie PITy mam wyslac do US (DG bez VATu na KPiR)?

    Na mój rozum - PIT-5. Tam masz pole do wpisania remanentu
    i podatku z niego.
    BTW: Nie wiem co jeszcze - chyba któryś NIP z informacją że DG zamykasz...

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)