    From: Piotr <i...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Remanent likwidacyjny
    Date: Mon, 08 May 2006 07:41:52 +0200

    Witam,
    potrzebuję zrobić remanent likwidacyjny na koniec działalności
    gospodarczej (opodatkowanie KPiR + VAT). Działalność polegała na
    usługach i jedyne wyposażenie które kupowałem to niewielkie iloścu
    drobnych narzędzi itp. których wartość nie przekraczała kilkudziesięciu
    złotych. Ponieważ cena zakupu nie była wyższa niż 1500zł nie ujmowałem
    ich w ewidencji wyposażenia. Czy teraz powinienem wpisywać wszystkie te
    rzeczy do remanentu likwidacyjnego? A może wpisać w remanent zero
    (większość tych rzeczy i tak już dawno jest wyrzucona albo kompletnie
    zużyta). Poza tym poratujcie jakimś wzorem remanentu, zwłaszcza takim
    dla zerowej wartości.

    pozdrawiam
    Piotr