  • Data: 2006-05-08 08:28:12
    Temat: Re: Remanent likwidacyjny
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 8 May 2006, Piotr wrote:

    > wyposażenie które kupowałem to niewielkie iloścu drobnych narzędzi itp.
    > których wartość nie przekraczała kilkudziesięciu złotych. Ponieważ cena
    > zakupu nie była wyższa niż 1500zł nie ujmowałem ich w ewidencji wyposażenia.
    > Czy teraz powinienem wpisywać wszystkie te rzeczy do remanentu
    > likwidacyjnego? A może wpisać w remanent zero (większość tych rzeczy i tak
    > już dawno jest wyrzucona albo kompletnie zużyta).

    No to przecież nie będziesz spisywać czegoś czego NIE MA!

    > Poza tym poratujcie jakimś
    > wzorem remanentu, zwłaszcza takim dla zerowej wartości.

    ???
    Opis co ma być w rubrykach w rozp. o KPiR jest, pasuje?
    No to mają być. Tytuł ma być. Data sporządzenia też.
    I podpis.

    2. Spis z natury powinien zawierać co najmniej następujące dane: imię i
    nazwisko właściciela zakładu (nazwę firmy), datę sporządzenia spisu, numer
    kolejny pozycji arkusza spisu z natury, szczegółowe określenie towaru i
    innych składników wymienionych w § 27, jednostkę miary, ilość stwierdzoną
    w czasie spisu, cenę w złotych i groszach za jednostkę miary, wartość
    wynikającą z przemnożenia ilości towaru przez jego cenę jednostkową,
    łączną wartość spisu z natury oraz klauzulę "Spis zakończono na
    pozycji...", podpisy osób sporządzających spis oraz podpis właściciela
    zakładu (wspólników)

    U mnie roczny ostatnio wygladał tak: tytuł, data.
    Nagłówki tabelki.
    Pod spodem: "ilość pozycji: zero, spis zakończono na pozycji zero"
    (przepis stwierdza że MUSI BYĆ podane no to jest),
    dalej "wartość spisu: zero".
    Podpis. I pieczątka (co sobie mam żałować... ;))

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)