  • Data: 2006-06-26 06:19:21
    Temat: Re: zwrot VATu od materiałów budowlanych
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 24 Jun 2006, Mario wrote:

> [...]
    [...]
    > Nie miała.
    > Wniosek należy złożyć w terminie 6 miesięcy od ZAKOŃCZENIA inwestycji. Daty
    > zakupów materiałów nie maja znaczenia. Jeśli remont trwa to wniosek składa
    > sie w trybie "raz w roku"

    Moment.
    A nie napisałeś aby że *miała* rację?
    Jak wniosek składa się "raz do roku" to 31.XII.2005 tak mi się kojarzy
    jako koniec roku i pozostaje pytanie do kiedy (czy aby przypadkiem nie
    do 30.VI.2006) trzeba złożyć ten wniosek "raz do roku".
    Ja sobie tylko gdybam do ustawy nie zaglądając, ale... ;)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)