  • Data: 2006-02-01 14:08:37
    Temat: Re: zwrot VAT
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

    <a...@g...pl> napisal(a):

    > Mam przy okazji pytanie - przeciez i tak predzej czy pozniej bedzie
    > kontrola, wiec o co chodzi(poza tym ze sie ten zwrot nie nalezy) ??

    Możliwe ze będzie, aczkolwiek równie dobrze może nie być. Teraz ma
    kontrolę na 100% (choć kto wie, może jak uznają że i tak mu się nie
    należy, to poprawi na deklaracji i sprawa rozejdzie się po kościach).
    Normalnie ma kontrolę z prawdopobieństwem, powiedzmy, 50%. No ja
    jednak wolę 50%. :) Kontrola to nic dobrego, zawsze coś znajdą,
    często coś, o czym nawet nie wiesz. Cwany oszust tak zakombinuje,
    że nic mu nie znajdą, natomiast zwykłych podatników się goli
    za nieczytelny podpis na fakturze. No, goliło w czasach kiedy
    ten podpis był potrzebny. :)

    Ja to byłbym za obowiązkowymi kontrolami na przykład co kwartał. :)
    Przynajmniej znajdowano by nieprawidłowości popełniane nieświadomie
    przez podatników. Wtedy ten byłby w plecy tylko podatki i kary
    od zdarzeń za te trzy miesiące. No i niskie odsetki. Tylko wtedy
    to połowa kraju musiałaby w aparacie skarbowym pracować. :)
    --
    Samotnik