  • Data: 2006-02-01 14:20:35
    Temat: Re: zwrot VAT
    Od: "W.R." <email_beztego@beztego_ratymirski.net> szukaj wiadomości tego autora

    t napisał(a):

    > No tak, ale przeciez w ciagu 5 lat i tak prawie na pewno cie wylosuja
    > wiec chyba lepiej miec kontrole wczesniej niz pozniej?
    > A moze sie myle?
    > Sam dopiero zaczalem niedawno wiec jestem ciekaw jak to z tym jest

    To zależy co masz w księgach :)

    A co do "zasad" (w sumie słusznych), to znam przedsiębiorcę (osoba
    fizyczna, "pełna księgowość"), który niemal miesiąc w miesiąc ma
    nadwyżkę naliczonego VAT i prawie zawsze wnioskuje o zwrot, ma większość
    sprzedaży na 7 i 3% , miewa przejściowo straty (przy nowych
    inwestycjach) i od początku działalności (5 lat) nie miał jeszcze
    kontroli dot. podatków.

    --
    pozdrawiam
    Wojciech Ratymirski