  • Data: 2006-06-29 18:06:12
    Temat: Re: zwrot 22% vatu za materiały budowlane
    Od: "Macias" <a...@b...cc> szukaj wiadomości tego autora

    > czy ten nieszczęsny zwrot niektórych wydatków związanych z budownictwem
    > tzn
    > Vatu zmusza mnie do tego żebym juz teraz do końca czerwca składał papiery
    > izbie skarbowej, czy moge to zrobić hurtem w 2008 - zaznaczam że chodzi o
    > zwykły remont mieszkania

    dolaczam sie do pytania, jestem w trakcie remontu, mam faktury zarowno z
    zeszlego jak i biezacego roku, na te z zeszlego dostalem juz zwrot ale nie
    vatu tylko z ulgi remontowej, czy moge od nich jeszcze odliczyc ta roznice
    vatu czy juz tylko na te z tego roku? Jeszcze jedno, kiedy moge to zrobic, w
    tym roku jeszcze czy jesli nie zdaze do jutra to w przyszlym, nadmienie ze
    jeszcze mi us "wisi" z tytulu ulgi remontowej bo mi nie starczylo z podatkow
    i przeniesli na przyszly rok

    pozdr