  • Data: 2006-06-29 08:53:26
    Temat: Re: zwrot 22% vatu za materiały budowlane
    Od: Herbi <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 28 cze o godzinie 18:58, na pl.soc.prawo.podatki, Waldek55
    napisał(a):

    > acha i jeszcze jedno, część materiałów, grzejniki i cała reszta do nich z
    > wyjątkiem pieca c.o., wszystko związane z wymianą instalacji wodociągowej i
    > kanalizacyjnej oraz okna zrobiły mi firmy, które policzyły za to 7% vat. Poza
    > piecem kupowałem jeszcze tylko parapety, kompakt, umywalkę ,armaturę i tego
    > typu drobiazgi - i pytanie czy i jak mogę odzyskać vat za materiały
    > budowlanych zakupionych przez firmy.

    Hehehe -dobre ;)
    Skoro Ty *zapłaciłeś* firmom 7% VATu to jaki chcesz zwrot?
    Zwrot dotyczy materiałów na które "podniesiono" VAT z x% do 22%.
    TO że firma kupiła coś za 3, 7%, 22%, 0% czy zw. Ciebie nie interesuje - Ty
    otrzymałeś fakturę ze stawką 7% jako całość.
    No chyba że firmy kupowały "na Ciebie" materiały - w co wątpię :))))

    --
    Herbi
    29-06-2006 10:53:25