  • Data: 2009-10-26 22:49:52
    Temat: Re: zwolnienie od pdof
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 26 Oct 2009, d...@g...pl wrote:

    > b) podatnik bezpośrednio realizuje cel programu
    [...]
    > zasad wypłacania dotacji unijnych jest taka, że UE "daje" pieniądze
    > jednostce rządowej w Polsce, która rozdyzponowuje kasę na dany projekt.
    > Kontrakt wygrywa firma X, pracownik pracuje bezpośrednio przy w/w
    > Kontrakcie.
    >
    > Czy waszym zdaniem wypełnia to znamiona lit. b)

    Moim nie - "bezpośrednio" otrzymuje jednostka rządowa.
    Firma dostaje już "pośrednio", a pracownik - podwójnie pośrednio.
    Ale wiadomo mi, że w przeszłości pojawiały się interpretacje
    że "można tak zinterpretować" (iż dla firmy jest "bezpośrenio"
    dla pracownika) - mi nijak nie chce tak wyjść.

    pzdr, Gotfryd