  • Data: 2004-03-12 00:10:19
    Temat: Re: zwolnienie czy 0% czy 7%
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 11 Mar 2004, Franckey wrote:
    [...]
    >+ Moje pytanie jest nastpeujace - czy jest mozliwa taka hipotetyczna
    >+ sytuacja, ze dla firmy (np. providera uslug inetowych) lepiej bylo,
    >+ gdy VAT wynosil 7% na dna usluge niz gdy teraz zostala usluga
    >+ zwolniona?

    Ona nie jest "hipotetyczna". Ona jest wysoce prawdopodobna !
    Biorąc pod uwagę koszt używanego sprzętu (a tym samym "utopionego
    w nim" VATu) można oczekiwać podwyżki cen brutto.
    Dla firm VATowców korzystających z internetu będzie wtedy oznaczać
    to *wyraźną* podwyżkę !

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)