  • Data: 2005-01-24 20:46:06
    Temat: Re: zmiana wspólnika w spółce cywilnej
    Od: "Cavallino" <k...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Faust" <f...@o...pl> napisał w wiadomości news:

    > sobie
    >
    > Zależy kto na jakie studia chodził, bo mnie uczono że już od czasów
    > Napoleona jako autora (!?) sc służyło przede wszystkim celom gospodarczym,

    Postawienie płotu jest jak najbardziej celem gospodarczym.

    > co w normalnych krajach dzieje się nadal i nikomu do tej pory nie
    > przeszkadza. Kto twierdzi że w starych krajach unijnych sc to przeżytek do
    > likwidacji ten łże jak pies - istnieją i mają się dobrze

    A masz pewność, że ich działanie jest dokładnie na takich zasadach jak w
    Polsce?

    >, mam konkretne
    > przykłady jakby co.
    > Natomiast przeszkadza bardzo naszym urzędnikom i co rusz wymyślają jakieś
    > powody aby w przepisach o sc jakoś namieszać

    Tyle że ja o żadnym urzędniku nic nie napisałem.

    > I tutaj jest istota problemu, to nie sc jako taka, ale nasz ustawodawca,
    > który jak coś określa, to jakby działał w pijanym zwidzie. Oczywiście w
    > interesie ustawodawcy leży przede wszystkim zmuszenie przedsiębiorców do
    > bardzo kosztownej rejestracji w KRS

    Nijak ma się ten wywód do sc....
    Co najwyżej wielu się cieszy że ten obowiązek jej nie obejmuje.
    Ale czy mógłbyś konkretniej określić co Ci w jawnej nie pasuje?