  • Data: 2006-07-27 11:46:33
    Temat: Re: zmiana systemu czasu pracy
    Od: "Karolina" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    No właśnie, ja również mam wątpliwości w tym zakresie. Nawet
    zastanawiam się na własnym przykładzie. Gdybym przez dłuższy czas
    pracowła sobie codziennie po 8 godzin i miała taką informację
    zgodnie z art. 29 kp., który mówi o formie i treści umowy o pracę,
    to nie jestem pewna czy zmiana na równoważny czas pracy nie
    stanowiłaby zmiany istotnych warunków pracy? Przecież zgodnie z tym
    systemem czasami mogę pracowac do 12 godzin, w soboty i w niedziele,
    zależy jak jest ułożony grafik. A przyjmując się do pracy miałam
    świadomość innych godzin pracy...