    From: Jureq <j...@X...ze.spamemX.op.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: zmiana dowodu osob.
    Supersedes: <bl8ll3$o8t$1@news.atman.pl>
    Date: Mon, 29 Sep 2003 09:07:57 +0200

    Witek wrote:

    > W czasie rejestracji DG jako dokument tożsamości wpisałem dowód
    > osobisty. Jak w banku zmieniono mi numer konta wtedy też musiałem
    > wypełnić jakiegoś NIP i w związku z tym myślę,że
    > przy zmianie dowodu też muszę.

    Wbrew pozorom wcale nie musisz tej zmiany zgłąszać. Przy rejestracji nr
    dowodu nie był żadnym numerem identyfikującym cię i służył tylko
    podaniu w jaki sposób sprawdzono twoją toższamość.
    Jedyny znany mi wyjątek to ZUS: Jeżeli (bodajże w ZFA) jako jeden z
    numerów identyfikacyjnych podałeś nr dowodu. Chociaż tak naprawdę
    należało to pole wypełniać tylko gdy nie miało się ani NIP, ani PESEL
    ani REGON. To samo było w ZUA. Nr dowodu wpisywało się gdy nie było NIP
    ani PESEL. Więc sprawdź jak ty to zgłosiłeś.