  • 1. Data: 2003-09-26 13:08:22
    Temat: zmiana dowodu osob.
    Od: "Witek" <l...@k...net.pl>

    Witam
    Zmieniłem dowód osobisty, prowadzę 1-osoboą dzialalność
    gosp.Jakim formularzem muszeę o tym ponformować US ?
    Myślę że NIP1 ale nie jestem pewien.

    Witek.

  • 2. Data: 2003-09-26 13:34:07
    Temat: Re: zmiana dowodu osob.
    Od: Jureq <j...@X...ze.spamemX.op.pl>

    Witek wrote:

    > Zmieniłem dowód osobisty, prowadzę 1-osoboą dzialalność
    > gosp.Jakim formularzem muszeę o tym ponformować US ?
    > Myślę że NIP1 ale nie jestem pewien.

    A dlaczego myślisz, że musisz?

  • 3. Data: 2003-09-27 09:13:01
    Od: "Witek" <l...@k...net.pl>

    Użytkownik "Jureq" <j...@X...ze.spamemX.op.pl> napisał w wiadomości

    > A dlaczego myślisz, że musisz?

    W czasie rejestracji DG jako dokument tożsamości wpisałem dowód osobisty.
    Jak w banku zmieniono mi numer konta wtedy też musiałem wypełnić jakiegoś
    NIP i w związku z tym myślę,że
    przy zmianie dowodu też muszę.

    Witek

  • 4. Data: 2003-09-27 16:14:11
    Od: "Jacek" <p...@c...cy>

    Nieustraszony(a) niczym Witek napisał(a):
    > Zmieniłem dowód osobisty, prowadzę 1-osoboą dzialalność
    > gosp.Jakim formularzem muszeę o tym ponformować US ?
    > Myślę że NIP1 ale nie jestem pewien.

    No i w ZUS jeszcze kwit o symbolu ZIPA

    --
    Jacek

    Niczyje życie, zdrowie ani mienie nie jest bezpieczne, gdy obraduje Parlament!!
    Adres zakodowany w ROT-13

  • 5. Data: 2003-09-29 07:06:06
    Od: Jureq <j...@X...ze.spamemX.op.pl>

    Witek wrote:

    > W czasie rejestracji DG jako dokument tożsamości wpisałem dowód
    > osobisty. Jak w banku zmieniono mi numer konta wtedy też musiałem
    > wypełnić jakiegoś NIP i w związku z tym myślę,że
    > przy zmianie dowodu też muszę.

    Wbrew pozorom wcale nie musisz tej zmiany zgłąszać. Przy rejestracji nr
    dowodu nie był żadnym numerem identyfikującym cię i służył tylko
    podaniu w jaki sposób sprawdzono twoją toższamość.
    Jedyny znany mi wyjątek to ZUS: Jeżeli (bodajże w ZFA) jako jeden z
    numerów identyfikacyjnych podałeś nr dowodu. Chociaż tak naprawdę
    należało to pole wypełniać tylko gdy nie miało się ani NIP, ani PESEL
    ani REGON. Więc sprawdź jak ty to zgłosiłeś.

  • 6. Data: 2003-09-29 07:07:57
    Od: Jureq <j...@X...ze.spamemX.op.pl>

    Witek wrote:

> [...]

    numerów identyfikacyjnych podałeś nr dowodu. Chociaż tak naprawdę
    należało to pole wypełniać tylko gdy nie miało się ani NIP, ani PESEL
    ani REGON. To samo było w ZUA. Nr dowodu wpisywało się gdy nie było NIP
    ani PESEL. Więc sprawdź jak ty to zgłosiłeś.