    From: "news.onet.pl" <v...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: zlodzieje z Pioneer Pekao Investment Management
    Date: Sat, 19 Jul 2003 11:57:09 +0200
    Sender: v...@p...onet.pl@xb242.internetdsl.tpnet.pl

    Użytkownik "plusz" <p...@i...usun_spam.pl> napisał w wiadomości
    news:bfaqed$i8s$1@foka1.acn.pl...

    > trzymaj kasę w banku na lokacie - zostaw inne instrumenty w spokoju
    > tylko nie skuś się znowu na wysoki zysk 7% , bo taki bank może szybko się
    > zwinąć

    Nie chodzilo mi o zysk tylko przechowanie pieniedzy przez 3 miesiace
    i biurwa-makler namowila mnie w banku PKO-SA na kupno tego funduszu
    Dla jasnosci podam ze zaplacilem juz na starcie prowizje
    w wysokosci tylko 0,5 %
    Zlodzieje z Pioneera kradna znacznie wiecej tym ktorzy wplacaja mniejsze
    kwoty poniewaz prowizja dochodzi przy malych kwotach do 3 %
    Juz z tego widac ze ich celem jest wykorzystanie maluczkich
    poniewaz przy aktualnej progresji obligacji prowizja 3% w zasadzie
    nie zostanie odbudowana i klient zawsze straci
    Aby byla jasnosc tematu, nie uzalam sie nad soba ani nawet sobie nie
    wspolczuje. Mozna rzec iz na biednego nie trafilo
    choc starta 5000 zl do przyjemnosci nie nalezy.
    Sklada sie na to 3500 zl prowizji oraz ponad 1500 zl z tytulu starty
    wartosci tzw jednostek uczestnictwa ktore zamiast miec
    choc minimalny wzrost mialy na przestrzeni tego okresu spadek
    co jest ewidentnym dowodem zlodziejstwa Pioneera lub
    co gorsza glupoty jego maklerow (jesli by odpierali zarzut uwaga
    ze nie oszkuja a spadek wynika z blednego inwestowania)
    Prosze zwrocic uwage ze nie kupilem jednostek funduszu akcyjnego tylko
    obligacyjnego.
    Ze ci z Pioneera kradna jest na to prosty dowod
    Otoz jak pisalem wplacilem na fundusz obligacji a wiec taki gdzie
    "pionierzy" powinni inwestowac w obligacje.
    Wystarczylo wiec zeby kupili panstwowe obligacje 3-letnie i na tym zarabiaja
    okolo 6% w skali rocznej.(a kupujac starsze edycje jeszcze wiecej)
    Tak wiec prawie 3 miesiace na ktore dalem im pieniadze przyniosly im bez
    wyslilku 1,5 % na czysto
    Mnie ukradli prawie 1 % a wiec maja razem 2,5 % co od 700 000 zl daje sume
    17 500 zl
    Zyc nie umierac - kazdy tak potrafi - tyle ze to zlodziejstwo czystej wody i
    nalezy z tego zdawac sobie sprawe.
    Piszac swoj posting na Newsach chcialem ukazac ten proceder i ostrzec innych
    potencjalnych klientow ktorzy idac do Pioneera daja sie oszukac.
    Tak wiec prosze te czesc listowiczow ktora mysli kategoriami "a dobrze mu
    tak" aby zastanowili sie nad tym co ich czeka gdy powierza
    swoje pieniadze do Pioneera lub innych tego typu oszukanczych funduszow.
    Zrozumcie moja intencje
    Jesli ktos poszedl droga gdzie atakowaly go hieny to po jej przejciu
    powinien ostrzec innych.
    Niektore wypowiedzi w dyskusji sa zas takie "a po cos tamtedy szedl" albo
    "szkoda ze hieny ciebie nie zjadly" etc
    To jest typowo polska mantalnosc.
    Absolutny brak myslenia kategoriami ogolnymi a patrzenie tylko na czubek
    wlasnego nosa
    Mnie chodzi o spojrzenie szersze i solidarnosc obywatelska aby sie nie dac
    zlodziejom.
    Jesli nie bedziemy sie nawzajem ostrzegac to lekarze pomoga nam umrzec i
    sprzedadza nasze trupy, policja podpowie gangsterom
    gdzie stoi nasze auto i jak je ukrasc, wladza otumani nas do konca
    a taki np Pioneer ukradnie ile sie da.
    Dlatego pozwole sobie co jakis czas i to nie tylko na tej liscie
    przypomniec o Pioneerze i jego oszukanczym procedrze

    MW