  • Data: 2003-07-21 08:03:03
    Temat: Re: zlodzieje z Pioneer Pekao Investment Management
    Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > Nie chodzilo mi o zysk tylko przechowanie pieniedzy przez 3 miesiace
    > i biurwa-makler namowila mnie w banku PKO-SA na kupno tego funduszu
    > Dla jasnosci podam ze zaplacilem juz na starcie prowizje
    > w wysokosci tylko 0,5 %

    1) Z tego co tu pisze widze ze chciales "przechowac" pieniadze przez 3 MIESIACE.
    Nie wiem jak doszedles do tej kasy (700 kPLN) ale przy tym poziomie kasy
    powinienes miec chociaz blade pojecie o inwestowaniu. Polecam pojsc do
    ksiegarni i kupic ksiazke na ten temat (cena ok 50 pln) lub poszukac w
    internecie.

    2) Jest cos takiego co sie zwie "horyzont czasowy" inwestowania. Dla funduszy
    obligacyjnych wynosi 1 - 3 lat. Oznacza to ze jezeli ktos pakuje tam forse to
    nie powinien jej wycofywac przed uplywem 1 roku poniewaz inwestycja moze byc
    nieatrakcyjna.
    DLA KROTKICH HORYZONTOW CZASOWYCH - fundusz PIENIEZNY (do 1 roku) i w taki
    powinienes byl zainwestowac. Jest to fundusz w ktorym nie ma oplaty
    manipulacyjnej i pewnie wtedy bys zarobil w 3 miesiace!!!

    3) Jezeli "biurwa-makler" nie poinformowal Cie o tym to troche zle o nim
    swiadczy ale TY tez to powinienes wiedziec obracajac taka kasa.

    > Prosze zwrocic uwage ze nie kupilem jednostek funduszu akcyjnego tylko
    > obligacyjnego.

    Poczytaj troche o funduszach obligacyjnych a zobaczysz ze STRATY tez sa mozliwe
    w takim funduszu!!!
    Polecam ksiazki, broszury towarzystw inwestycyjnych, strone internetowe:
    tfi.hoga.pl, www.efund.pl, www.bankier.pl i tym podobne, grupy dyskusujne typu
    pl.biznes.banki i pl.biznes.wgpw.

    > Jesli ktos poszedl droga gdzie atakowaly go hieny to po jej przejciu
    > powinien ostrzec innych.

    Nikt Cie nie zaatakowal Don Kichocie!!! Walczysz z wiatrakami...

    > Niektore wypowiedzi w dyskusji sa zas takie "a po cos tamtedy szedl" albo
    > "szkoda ze hieny ciebie nie zjadly" etc
    > To jest typowo polska mantalnosc.

    Mam nadzieje ze troche Ci sie rozjasnilo - polecam DOCZYTAC informacje a
    pozniej wrocic tutaj na forum i przprosic za obrzucanie PIONIERA.

    > MW

    Pozdrawiam
    Krecik