    From: hrabia Vader <c...@d...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: zeby spytac us, trzeba znac odpowiedz?:(
    Date: Fri, 08 Dec 2006 11:11:32 +0100

    turczy wrote:
    > Ja miałem raz pytanie o podstawę prawną mojego problemu. Poprosiłem wtedy o
    > podstawę prawna żądania odemnie podstawy prawnej... na piśmie.
    > :) Pomogło

    A mi się wydaje, że tu nie do końca chodzi, o złośliwość urzędników
    skarbowych, jak można wyczytać między wierszami z Twojej odpowiedzi.
    Chodzi o to, że pytania jakie trafiają do US są bardzo często bardzo
    mało precyzyjne. Określanie swojej interpretacji prawa pozwala
    niejednokrotnie na doprecyzowanie problemu i na pełniejszą i bliższą
    stanu faktycznego odpowiedź z US. Spotkałem się z odpowiedzią US na
    zapytanie zadane nieprecyzyjnie. Z odpowiedzi wynikało, że jeśli
    podatnik prawidłowo zakwalifikował cośtam (nieistotne) to jego
    interpretacja jest prawdziwa. Czyli w sumie nic konkretnego z tej
    odpowiedzi nie wynikało. Pytanie jednak było tak niefortunnie
    postawione a przedstawiona przez podatnika interpretacja tak zakręcona
    (i zresztą dla jego konkretnego przypadku zupełnie błędna, ale nie
    potrafił on teog jasno przedstawić US, stąd taka pokręcona odpowiedź
    od nich), że gdybym nie znał sprawy od podszewki, sam bym się nie
    domyślił o co tak faktycznie chodzi.

    Wam się może wydaje, że "wygraliście z US", że daliście im popalić...
    żeby się nie okazało, że odpowiedź z US na wasze zapytanie jest o kant
    dupy otłuc bo nie dotyczy waszej sprawy. A wina będzie tylko i
    wyłącznie wasza, bo nie potrafiliście precyzyjnie zadać pytania. A
    gwarantuję wam, że w US wróżek nie zatrudniają. :-)

    --
    hrabia Vader - http://www.rzeszow.net/
    Przepis na e-mail: 1 hr_vader, 1 małpa, 1 rzeszow, 1 kropka, 1 net