  • Data: 2006-01-17 16:52:47
    Temat: Re: zawieszenie działalności
    Od: "Cavallino" <k...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <s...@o...pl> napisał w wiadomości news:

    > a co sądzicie o tym, aby doradzić naszemu rozmówcy:
    >
    > 1. wypełnienie teraz NIP-1 o zawieszeniu działalności w 2002 r

    Jak zawieszałem działalność, to wszystkie papiery do skarbówki poszyły, ale
    po dwóch latach (przy zmianie skarbówki w związku z przeprowadzką) im się
    przypomniało że nic na ten temat nie mają, to ich zawiadomiłem po raz
    kolejny.
    Żadnych konsekwencji, mimo iż przez ten czas ani PIT-5 ani VAT-7 nie
    zobaczyli.
    Zaległych też nie składałem.

    Może to jest sposób.