  • Data: 2005-03-20 19:54:41
    Temat: Re: zawieszenie a ZUS wg DF
    Od: "Kriss" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > W miarę słusznie.
    > Pracownikowi też się pobiera ZUS za okresu urlopu.

    Jasne mało,że się pobiera to jeszcze pracodawca dopłaca i to jest słuszne.
    Prowadzący DG jednoosobowo albo pracuje i prowadzi działalność albo jest na
    urlopie i nie prowadzi - nie osiąga przychodu .

    > wykonuje
    >
    > Oj chyba nie do końca.
    > Z tego co ja widziałem w wyrokach głównie twierdził że dany delikwent jej
    > nie przerwał.
    Czytamy inne wyroki ?
    > domniema
    > do
    >
    > A jeśli jest inaczej to Ty musisz to udowodnić.
    > Z reguły dowody potwierdzały iż jednak działalność nei do końca była
    > zawieszona....

    Mamy trochę odmienny pogląd na domniemanie niewinności , ja uważam , że to
    podejrzanemu trzeba coś udowodnić a nie podejrzany ma udowodnić ,że jest
    niewinny , ale....

    Problem pozostaje , jak i poszkodowani .

    Pytałem o pomysł - co robić z tymi , któzy udowodnili , że nie prowadzili , a
    osądzeni zostali wedle zasady " ciągłości" DG i wcześniejszej opinii ZUS , że
    nie można jej "zawieszać" i tylko w oparciu o opisany stan w piśmie ZUS .

    Pzdr-Kriss