  • Data: 2005-03-20 17:36:11
    Temat: Re: zawieszenie a ZUS wg DF
    Od: "Cavallino" <k...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kriss" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości news:

    > Mam na myśli tych , którzy na czas urlopu ( miesiąc) jako firmy
    > jedoosobowe "zawieszali" w ZUS i nie wykazywali przychodów i kosztów ani
    żadnej
    > innej aktywności . Zostali osądzeni i ściągnięto z nich kasę .

    W miarę słusznie.
    Pracownikowi też się pobiera ZUS za okresu urlopu.

    > ZUS twierdził , że DG nie jest czynnością , którą można przerwać i że
    wykonuje
    > się ją w sposób ciągły.

    Oj chyba nie do końca.
    Z tego co ja widziałem w wyrokach głównie twierdził że dany delikwent jej
    nie przerwał.

    > Sąd Pracy wydał kilkaset takich wyroków
    > potwierdzających tę opinię ZUS .Jednym słowem jeśli masz uprawnienie
    domniema
    > się że z niego korzystasz , masz prawo jazdy - znaczy jeżdzisz , masz wpis
    do
    > EDG - znaczy prowadzisz działalność .

    A jeśli jest inaczej to Ty musisz to udowodnić.
    Z reguły dowody potwierdzały iż jednak działalność nei do końca była
    zawieszona....