    From: "MarekZ" <m...@b...krakow.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: zawieszenie DG
    Date: Wed, 7 May 2003 16:24:35 +0200

    Użytkownik "Serwiz" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:b9b3mp$dfv$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Problemem w tym pomyśle jest konieczność składania drukowanych deklaracji
    > ZUS ZFA wraz z kopią decyzji nadania NIP i REGON. Niestety bez biegania w
    > każdy poniedziałek z papierkami do ZUS się nie obejdzie.

    W najgorszym razie co drugi poniedzialek chyba, bo termin jest 7-dniowy. Ale
    ja na prezyklad wysylam elektronicznie, tylko za pierwszym razem skladalem
    te kserokopie. Po co komu wielokrotne kserokopie tych samych dokumentow. Ja
    tak robie, znajomi tak robia, i dziala. Przy doprowadzeniu do sytuacji, ze
    dzialalnosc prowadzi sie na przyklad przez 5 dni w miesiacu, miesieczny
    dodatkowy zysk to prawie 500 zł. Od kwietnia byc moze nieco mniej, przez to
    zdrowotne. Gra warta sprobowania chyba. Choc nie wiem czy ma sens wycinanie
    tylko samych weekendow.

    marekz