  • Data: 2002-12-07 07:56:24
    Temat: Re: zatrudnienie syna
    Od: "Kinga" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Moim zdaniem nie. Dlaczego ?
    > Po pierwsze : Jeśli ustawodawca chciałby połączyć te dwa pojęcia ( a są
    > bez wątpienia dwa stany faktyczne ) - uczyniłby to i napisał "..
    pozostają
> [...]
    > Ale owo uprawdopodobnienie nie jest wynikaniem. Inaczej : Istnieją
    elementy
    > zbioru "A" , które nie należą jednocześnie do zbioru "B".
    >
    > Swoją drogą użycie pojęcia "pozostawanie we wspólnym gospodarstwie
    domowym"
    > jest kolejnym dowodem na to, że w tym kraju urzędnicy kwalifikacje
    > prawnicze uzyskują albo w lasach janowskich (kiedyś) , albo na kursach
    dla
    > gospodyń domowych (nie uwłaczając gospodyniom), albo w Studium Związkowym

    Reasumujac, moge syna jako pracownika, czy powinnam Twoim zdaniem
    potraktowac go jako osobe wspolpracujaca?
    Swoja droga narodzil mi sie inny problem, od 3 lat zatrudniam obca mi osobe,
    ktora zameldowalam u siebie w domu, poniewaz nie miala ona meldunku
    warszawskiego ( pochodzi za Slaska ). Przez te 3 lata pensje i zus wrzucam w
    koszty, obawiam sie czy podczas jakiejs kontroli nie zostanie mi to
    zakwestionowane?
    Agnieszka