  • Data: 2003-02-26 19:23:45
    Temat: Re: zaswiadczenie dla US o uzywaniu komputera
    Od: "KK" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale US w Piotrkowie Tryb. zada takiego zaswiadczenia. I to naprawde nie
    moj
    > wymysl i szukanie sobie problemu. Moze to ich (US) sposob na to, by tego
    > komputera nie odliczac i przypadkiem nie odzyskac 400 i pare zloty. Wiem,
    ze
    > moja kolezanka z pracy w ubieglym roku "zalatwiala" takie zaswiadczenie z
    pracy
    > i dostala.

    Glupie baby w urzędzie jak zwykle.
    Dzisiaj takiej jednej nawrzucałem, to aż mi powiedziała, że ona sobie moje
    nazwisko zapamięta.

    Odlicz i już. I tak w razie kontroli postąpią jak chcą. Jak trafisz na inną,
    to Ci powie, że takie zaświadczenie nie ma żadnej podstawy prawnej i będzie
    miała rację.
    To pracownik US ocenia, czy odliczenia dokonałaś słusznie.
    Odliczam wszystko co mi wpadnie w ręce, chyba już z piąty komputer
    rozliczyłem i za żadnymi zaświadczeniami biegał nie będę.
    jak będą chciały coś na piśmie, to im najwyżej od ręki napiszę oświadczenie,
    że komputera używam w zwiazku z pracą.