  • Data: 2003-02-26 17:35:15
    Temat: Re: zaswiadczenie dla US o uzywaniu komputera
    Od: a...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

    > No bardzo ciekawe. Od banalnego pytania o odliczenie przyrządów i pomocy
    > naukowych dojdziemy do spraw wymienionych w kodeksie karnym?
    > A swoją drogą odliczeniu podlegają przyrządy i pomoce naukowe związane z
    > wykonywaną pracą, a nie DO wykonywania pracy.
    > Jeśli chcesz skorzystać z odliczenia to rozumiem, że jesteś zatrudniony na
    > umowę o pracę.

    Jestem zatrudniona na umowe o prace

    Przyrządy do wykonywania tej pracy w ramach umowy o pracę to
    > ma Ci zapewnić Twój chlebodawca.
    > A zakup komputera prywatnego ma być "tylko" związany z wykonywaną pracą
    > (chyba że po godzinach w domu robisz fuchy).

    Przyrzad - komputer w tym wypadku - rzeczywiscie jest zwiazany z moja praca.
    Chocby pilna korespondecja z USA (inna strefa czasowa).
    Ale US w Piotrkowie Tryb. zada takiego zaswiadczenia. I to naprawde nie moj
    wymysl i szukanie sobie problemu. Moze to ich (US) sposob na to, by tego
    komputera nie odliczac i przypadkiem nie odzyskac 400 i pare zloty. Wiem, ze
    moja kolezanka z pracy w ubieglym roku "zalatwiala" takie zaswiadczenie z pracy
    i dostala.
    Ale zadzwonie jutro jeszcze raz na informacje US w Piotrkowie. Moze pani bedzie
    mila i powie inaczej niz dzis :)))

    Pozdrawiam