eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkizapomniany koszt z zeszłego rokuRe: zapomniany koszt z zeszłego roku
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!fargo.cgs.poznan.pl!not
    -for-mail
    From: gapa<m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: zapomniany koszt z zeszłego roku
    Date: Wed, 17 Nov 2004 10:14:01 +0000 (UTC)
    Organization: PomocPrawna.INFO
    Lines: 22
    Sender: u...@p...info
    Message-ID: <cnf899$q68$1@fargo.cgs.pl>
    References: <cn5qbe$2b4l$1@news2.ipartners.pl>
    <s...@p...warszawa.sdi.tpnet.pl>
    <cnadev$isq$1@opal.futuro.pl>
    <s...@p...warszawa.sdi.tpnet.pl>
    <cneufr$mnp$1@opal.futuro.pl>
    NNTP-Posting-Host: f8.tld.pl
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: fargo.cgs.pl 1100686441 26824 195.149.227.8 (17 Nov 2004 10:14:01 GMT)
    X-Complaints-To: a...@c...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 17 Nov 2004 10:14:01 +0000 (UTC)
    Content-Disposition: inline
    User-Agent: Phorum4Reader 0.5 (beta)
    X-Remote-User-Agent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows 98)
    X-Remote-Host: 217.97.124.230
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo.podatki:126022
    [ ukryj nagłówki ]

    To ja mam pytanko w związku z tematem kosztów i okresów, których
    dotyczą. Czytalam kiedyś opinię US (chyba Łódzkiego) na temat
    ubezpieczeń. Byli zdania, że należy je dzielić na poszczególne lata,
    czyli jak od maja 2002 do kwietnia 2003 to część w 2002 a część w
    2003 roku proporcjonalnie. Czyli w danym miesiącu wrzucam koszt
    dotyczący przyszlych miesięcy tego roku.
    A co w sytuacji gdy mam fakture wystawioną w marcu za czynsz za
    miesiąc następny czyli kwiecień? Czy koszt wrzucam w marcu czy w
    kwietniu, w obu przypadkach dotyczy to jednego roku, ale przyszlego
    miesiaca (ubezpieczenie wrzucam w jednym miesiącu za następne
    dotyczące jednego roku).
    Taki sam problem mam z prenumerata, wiadomo ze jak na przyszly
    rok, to w przyszlym roku, ale jezeli jest na nastepny kwartal, czy sam
    fakt ze dotyczy obecnego roku pozwala mi ją wrzucić w jednym
    miesiącu??? w tych przypadkach chodzi mi o to, żeby ktoś nie zarzucił
    zawyżenie kosztów miesiąca...zaniżenie zaliczki...itp
    Mam nadzieje, ze nie pomieszalam za bardzo...

    --
    Wysłano z serwisu Usenet na stronach PomocPrawna.INFO
    -> http://usenet.pomocprawna.info

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1