  • Data: 2010-04-19 07:55:11
    Temat: Re: zapomniane składki na Fundusz Pracy
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 19-04-2010 09:43, Kokosal pisze:
    > mniemam)
    >
    > Też nie wiem, ale tak twierdzi serwis Asseco Wapro, ze do 12 (sic!).
    >

    > Ma ktoś pomysł jak z tego wybrnąć?

    Podatek dochodowy jest rozliczany rocznie. Koszty masz ująć we właściwym
    okresie rozliczeniowym - którym jest rok.
    Co miesiąc płacisz zaledwie zaliczki.

    Ten Twój serwis podaje, jaki straszne konsekwencje Cię czekają jak
    ujmiesz wszystkie składki w jednym miesiącu?

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813