  • Data: 2010-04-19 08:06:30
    Temat: Re: zapomniane składki na Fundusz Pracy
    Od: Kokosal <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-04-19 09:55, Maddy pisze:

    > Podatek dochodowy jest rozliczany rocznie. Koszty masz ująć we właściwym
    > okresie rozliczeniowym - którym jest rok.
    > Co miesiąc płacisz zaledwie zaliczki.
    >
    > Ten Twój serwis podaje, jaki straszne konsekwencje Cię czekają jak
    > ujmiesz wszystkie składki w jednym miesiącu?

    Domyślam się, że radzisz mi zrobic to jednym wpisem do Kpir, tak?
    Czy Boże broń?

    Serwis nie chce rozmawiać na tematy księgowe, a jedynie o problemach
    tech. obsługi programu, i nie wiadomo czemu twierdza, że w WF-Kaper FP
    idzie do wynagrodzeń.

    Bardzo prosze o jakąś konkretną podpowiedź, bo jestem matoł w tych
    sprawach i nawet nie wyczuwam sugestii zawartych w pytaniach

    Pozdrawiam
    Piotrek