    From: mvoicem <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: zapomniana deklarcja....
    Date: Thu, 10 Dec 2009 14:33:56 +0100

    (10.12.2009 13:25), gonia wrote:
> [...]
    [...]
> [...]
    browse_thread/thread/eb0cb41a7d81a87e/388eef42740619
    65

    > udokumentowaną, tzn, w twojej dokumentacji znajduje się przynajmniej
    > notatka datowana na dzień złożenia deklaracji lub dzień następny, że tej
    > deklaracji brakuje?

    Patrząc od tej strony ... no nie ma takiej deklaracji. Jest pewnie
    jakiś rejestr korespondencji z którego wynika że listu od takiego i
    takiego brak, ale ten rejestr posiada Poczta więc chyba nie jest
    dokumentem posiadanym przez organ ścigania.

    Ale mimo to należy się liczyć z tym że US nadal będzie tak samo
    interpretował jak 2 lata temu, a stanowiska przeciwnego będzie można
    ewentualnie dochodzić przed sądem - co raczej wyjdzie drożej niż mandat
    za spóźnienie (zwłaszcza że taki mandat można czasem "anulować na ładne
    oczy" czego jestem żywym dowodem).

    p. m.