  • Data: 2009-12-10 18:18:36
    Temat: Re: zapomniana deklarcja....
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Tomek w <news:op.u4qecmx2l60ql1@tmr.chello.pl>:

    > Mają dwa lata, także poczekaj aż się kawa zaparzy :)

    Myślisz, że będą ryzykować i czekać przez dwa lata, żeby 100-200PLN pobrać
    za wykroczenie?
    U znajomego wszczęli postępowanie w 15 dni, u innego po miesiącu, tylko oni
    nie złożyli "czynnego żalu", a to chyba o to chodzi.

    Zresztą:
    Zaniechanie ukarania sprawcy

    Art. 16. § 1. Nie podlega karze za przestępstwo skarbowe lub wykroczenie
    skarbowe sprawca, który po popełnieniu czynu zabronionego zawiadomił o tym
    organ powołany do ścigania, ujawniając istotne okoliczności tego czynu, w
    szczególności osoby współdziałające w jego popełnieniu.
    § 2. Przepis § 1 stosuje się tylko wtedy, gdy w terminie wyznaczonym przez
    uprawniony organ postępowania przygotowawczego uiszczono w całości wymagalną
    należność publicznoprawną uszczuploną popełnionym czynem zabronionym.

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]