  • Data: 2008-02-13 13:49:40
    Temat: Re: zaliczki na podatek dochodowy w 2008
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 13 Feb 2008, cef wrote:

    > Ja mam jednak obawy, że ten Internet jest ujęty już raz w kosztach
    > działalności wg faktury, a może i VAT odliczony, a drugi raz
    > w odliczeniu z tytułu tej ulgi...

    A! No nie, w takim przypadku pytanie brzmi raczej "czy wolno
    w ogóle odliczać" ;)
    W sumie nawet przez chwilę chciałem spytać, dlaczego autor nie
    wrzuca i-netu w koszty, ale pomyślałem że może telefon ma
    "osobiście" i nie chce sobie komplikować wyjaśniania w US
    ani w telekomie (że telefon "osobiście" a internet chce
    "na firmę").

    > Ale może się mylę.

    W tym zakresie możemy założyć tylko to, co autor napisał, a napisał
    że chce odliczać, więc przyznał sobie prawo :)

    pzdr, Gotfryd