  • Data: 2008-02-13 20:58:20
    Temat: Re: zaliczki na podatek dochodowy w 2008
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 13 Feb 2008, szymek wrote:

    > jeden telefon mam na firme (telefon+internet w firmie) i to wrzucam w koszty,
    > a drugi telefon i net mam w domu, w ktorym mieszkam i ten net chce odliczyc
    > na koniec roku.

    No to jasne.

    > wykonalne, ja moge wplacic w kasie mojego US.

    Hmm... coś mi nie pasuje: źle myślę, że istnieje obowiązek wpłaty
    podatków od DG na konto US, czy Twój US "tylko" tego nie egzekwuje?

    > ofkoz wybieram przelew sprzed kompa, bo prosciej :)

    :)

    > o ile dobrze pamietam to w PIT-5 za 2006 bylo cos takiego, ale musialbym
    > wstac i zobaczyc a niechce mi sie bo pale sobie fajke, od 2007 nie ma PIT-5
    > wiec chyba logicznie myslac rozliczenia dokonuje na koniec roku na PIT-O.

    Zgoda, mi chodziło wyłącznie o to, że skoro kiedyś był PIT-5 to można
    próbować określać "od kiedy" stosowało się zasady ogólne do zaliczek
    szukając po wzorach starych druków.
    O ile oczywiście rozporządzenie nie było w zakresie załącznika sprzeczne
    z ustawą, co (z rzadka) AFAIR się zdarzało.

    pzdr, Gotfryd