  • Data: 2010-04-13 18:30:59
    Temat: Re: zaliczk amiesieczna na podatek dochodowy KPiR
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja myślałem, że jureq tak sobie tylo zażartował z tym programem,
    > a tu proszę: naprawdę soft ma być w oparciu o takie podstawy.

    no i jaki masz z tym problem? Progrem sluzy glownie do handlowania, i jest
    rozbudowany, nie musze wszystkiego wiedziec na poczatku,
    kazdego z przypadkow.

    > Z ciekawości zajrzałem na strony. To ma być ta wersja 2.9.2 , która będzie
    > wyliczać zaliczki? A wcześniej jak ten program prowadził KPiR?

    nie, to ma byc wersja 3 z kawalkiem, wyliczanie zaliczki testowe pojawilo z
    w 3 tylko dlatego ze byl przymus wypuszczenia wersji
    z nowy kluczem api allegro (bo stary wygasl) a nowa wersja byla w trakcie
    przygototwywana, samo wyliczanie zaliczki - sama funkcja
    jak jest napisane dosc jasno nalezy traktowac z ograniczonym zaufaniem.

    Prowadzenie ksiego to prowadzenie ksiegi, czyli wypelnianie tabeli, na
    podstawie dokumentow sprzedazy/zakupu.