  • Data: 2002-11-06 19:55:24
    Temat: Re: zakup samochodu wartego 35tys. za 5tys.???!!!
    Od: "KriS" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > NUMER stary, jak leasing w Polsce. Skończy się, jak kontrolerzy "dupną"
    > firmę leasingową za to, że sprzedaje rzecz za cenę niższą od rynkowej -
    bez
    > uzasadnionego powodu. Bo czym uzasadnić sprzedaż samochodu za 5 zamiast za
    > 35 tysięcy innej osobie, niż leasingobiorca, który spłacił całą wartość
    > samochodu poza owymi 5 tysiącami.

    Nikt nie musi nikogo 'dupić'. Nowe przepisy leasingowe rozwiązują ten
    problem - odsyłam do stosownej ustawy - w skrócie, teraz za taką niską cenę
    kupić może tylko leasingobiorca.

    > Widać, że PAni jest leasingobiorcą i boi się PAni kupić samochód wprost za
    > te 5 tysięcy. Czemu ? Po co Pani kombinuje, gdy można iść prostą drogą?

    A może tej Pani dotyczy stara umowa leasingu - wtedy było dokładnie
    odwrotnie - jeżeli leasingobiorca wykupił przedmiot leasingu po wygaśnięciu
    umowy to US kwestionował całą umowę leasingu - stąd wykupy na znajomych,
    rodzinę, etc.

    Pozdrawiam,

    Kris