  • Data: 2002-11-07 22:45:48
    Temat: Re: zakup samochodu wartego 35tys. za 5tys.???!!!
    Od: "j709" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "KriS" <a...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Nikt nie musi nikogo 'dupić'. Nowe przepisy leasingowe rozwiązują ten
    > problem - odsyłam do stosownej ustawy - w skrócie, teraz za taką niską
    cenę
    > kupić może tylko leasingobiorca.
    Dziwna logika: przecież mowa o dupnięciu za sprzedaż komu innemu niż
    leasingobiorca. Więc co kwestionujesz ?
    > A może tej Pani dotyczy stara umowa leasingu - wtedy było dokładnie
    > odwrotnie - jeżeli leasingobiorca wykupił przedmiot leasingu po
    wygaśnięciu
    > umowy to US kwestionował całą umowę leasingu - stąd wykupy na znajomych,
    > rodzinę, etc.
    W każdym towarzystwie znajdzie się jeden dureń; wsród urzędników z US też.
    Ale taki może zakwestionować zeznanie na tej podstawie, że według niego
    2x2=7. Bo na jakiejże podstawie mógł zakwestionować zakup przedmiotu przez
    leasingobiorcę ? Przeciez zakup nie był w ogóle w rozporządzeniu z 6.04.93
    wymieniany. Więc na widzimisię ?? Jeśli nawet tak było, to w 10 - 20
    wypadkach, na ponad 90000 umów rocznie.
    Nie dajmy się zwariować.